Service Excellence Overblik

Vi kradser i overfladen af Danmarks mest populære serviceuddannelse

Beskrivelse

Service Excellence har taget Danmark med storm. Konceptet hjælper serviceorganisationer at optimere serviceoplevelsen for kunder, brugere og borgere.

Har du brug for at vide, hvad der ligger under overskriften, tilbyder vi en hel dag med gennemgang af metoder og værktøjer. På en sjov, inspirerende og lærerig måde, lærer du hvordan service til det enkelte individ er baseret på konkrete teknikker til at spotte kundens servicepræferencer, forstå egen adfærd, og sikre den bedst mulige serviceoplevelse for kunden.

Deltagere

Kurset henvender sig til:

  • Ledere af servicefunktioner (f.eks. borgerservice, kundeservice, IT Service Desk), der står foran en stillingtagen til, om Service Excellence skal anvendes i virksomheden
  • Medarbejdere, der har behov for en kort introduktion til Service Excellence

Udbytte

  • Du får grundlæggende indsigt i egne styrker og faldgruber
  • Du får viden til at skabe et bedre samarbejde med dine kolleger
  • Du hører om konkrete teknikker til at styre dialogen med brugeren
  • Du får viden til at træffe beslutning om et virksomhedsspecifikt Service Excellence forløb for jeres organisation

Forudsætninger

Der er ingen formelle forudsætninger for at deltage på kurset.

Kurset afholdes i samarbejde med Westergaard