iPhone/iPad iOS Support (inkl. iPad)

Formål

At give deltagere viden og færdigheder til at kunne udføre First Level Support (konfiguration/fejlfinding) på iPhone/iPad-enhederne i virksomheden.

Beskrivelse

Kurserne AP-920 (iOS Support) og AP-921 (iOS Management) henvender sig til virksomheder med mange iOS-enheder (iPhones/iPads), hvor man ønsker en strategi for hhv. first level support og central management af iOS-enhederne.

Dette kursus (AP-920 iPhone/iPad iOS Support) fokuserer på rollen som iOS First Level Supporter:

  • Hvilke problemer opstår typisk?
  • Hvad skal man kunne?
  • Hvilke værktøjer har man til sin rådighed?
  • Hvordan samarbejder man med dem, som har ansvar for central management af iOS i virksomheden?

Kurset giver deltagere viden og færdigheder til efterfølgende at kunne udføre First Level Support på virksomhedens iOS-enheder.

På kurset får du udleveret en iPad (Der betragtes som en del af kursusmaterialet, den er din), og kurset består af både teori og praktiske øvelser.

Videre forløb

AP-921 - iPhone/iPad iOS Management

Hardware

iPad

Materialer

Kursusmateriale på dansk

Tilhørende certificering

PA0920 - SCA - iOS Certified Administrator

Tilhørende test

TAP-920 - iOS Support

Indhold

  • Aktivering
  • Opdatering
  • Synkronisering
  • Konfiguration
  • Backup
  • Wi-Fi
  • Notification Center
  • Lokaltjenester
  • Netværk
  • Bluetooth
  • iCloud
  • VPN
  • E-mail konti, kontakter, kalendere
  • og meget mere
Læs mere

16600

Luk kursusmateriale