
Formål
At give deltagere viden og færdigheder til at kunne udføre First Level Support (konfiguration/fejlfinding) på iPhone/iPad-enhederne i virksomheden.
Beskrivelse
Kurserne AP-920 (iOS Support) og AP-921 (iOS Management) henvender sig til virksomheder med mange iOS-enheder (iPhones/iPads), hvor man ønsker en strategi for hhv. first level support og central management af iOS-enhederne.
Dette kursus (AP-920 iPhone/iPad iOS Support) fokuserer på rollen som iOS First Level Supporter:
- Hvilke problemer opstår typisk?
- Hvad skal man kunne?
- Hvilke værktøjer har man til sin rådighed?
- Hvordan samarbejder man med dem, som har ansvar for central management af iOS i virksomheden?
Kurset giver deltagere viden og færdigheder til efterfølgende at kunne udføre First Level Support på virksomhedens iOS-enheder.
På kurset får du udleveret en iPad (Der betragtes som en del af kursusmaterialet, den er din), og kurset består af både teori og praktiske øvelser.
Videre forløb
AP-921 - iPhone/iPad iOS Management
Hardware
iPad
Materialer
Kursusmateriale på dansk
Tilhørende certificering
PA0920 - SCA - iOS Certified Administrator
Tilhørende test
TAP-920 - iOS Support
Indhold
- Aktivering
- Opdatering
- Synkronisering
- Konfiguration
- Backup
- Wi-Fi
- Notification Center
- Lokaltjenester
- Netværk
- Bluetooth
- iCloud
- VPN
- E-mail konti, kontakter, kalendere
- og meget mere